Momentin

Teljesítménymenedzsment

A leltározás egyszerű dolog, ha megfelelően felkészülünk rá, és következetesek vagyunk a lebonyolítás során is. Csakhogy a felkészülés egy összetett dolog, gondoljunk csak egy a valóságot is teljes mértékben fedő Leltárszabályzat elkészítésére. A leltár lebonyolítása nem szabadna, hogy improvizatív legyen ezért kell a leltári audit, de az is lehet, hogy a dokumentált folyamat szorul leltári folyamat fejlesztésre.

teljesítménymenedzsment

Audit

A momentin kiemelt figyelmet fordít a diverz vezetői kompetencia portfólió kialakítására operációs szinten, ezáltal valósult meg, az hogy folyamatmérnökök és adatbázis szakértők, elemzők, egyaránt helyet kaptak csapatunkban. Ez megfelelő alapot ad ahhoz, hogy egy már kialakult, vagy éppen még tervezés alatt álló raktári operációt folyamat illetve technológia oldalról is véleményezni, auditálni tudjunk. Audit folyamatunk végeredménye egy “quick win” jellegű javaslatcsomag, melyet prezentáció formájában mutatunk be a vállalatvezetésnek. A szolgáltatáscsomag ezen eleme teljesen díjmentes, amennyiben a megvalósításba bevonásra kerül a momentin.

Folyamatfejlesztés

Az auditálás során feltárt problémák és erre adott javaslatcsomag a legtöbb esetben tartalmaz olyan összetett és átfogó fejlesztési igényt, amely túlmutat az audit végeredményénél megfogalmazott “quick win” jellegen. Ezen javaslatok kidolgozására külön projekteket fogalmazunk meg, amelyekbe igény esetén bevonjuk a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem oktatóit illetve az INNOLOG Solutions Kft. tanácsadóit.

Teljesítménybérezés, kultúraváltás

Teljesítmény menedzsment szolgáltatásunk alapelve, hogy Ön csak akkor fizessen a momentin által nyújtott szolgáltatásért, amennyiben valódi értékteremtés történik általunk. Mit értünk értékteremtés alatt? Értékkteremtő folyamatoknak tekintjük azon raktári tevékenységeket amelyekért a vevő fizetni hajlandó. Ezek között tartjuk számon például az árukigyűjtést, csomagolást, betárolást, áruátvételt, leltározást. Ezen folyamatok az esetek többségében jól mérhetőek és felépíthető rájuk egy teljesítménybérezési rendszer, amely eredményeképpen a teljes raktári hatékonyság átlagosan 20%-kal növekszik, mely a kultúraváltásnak köszönhető (megváltozik a dolgozók szemléletmódja).

Lebonyolítás

A momentin vállalja az előző pontban felsorolt tevékenységek (árukigyűjtés, csomagolás, betárolás, áruátvétel, leltározás) teljes körű lebonyolítását, melyet úgy kell elképezlni, mint egy önállóan működni képes, de mégis a raktárral együtt gondolkodó, együtt cselekvő “cég a cégben modell”-t. Ez úgy valósulhat meg, hogy akár műszakvezető szintig is át tudjuk venni a lebonyolítást és akár a teljes raktári operáció tekintetében, de részlegegek önálló üzemeltetésére is vállalkozunk. A cél közös: hatékonyságnövelés minden eszközzel.

Kapcsolat