Készletleltár
Azon készletekről van szó, melyek az üzletek polcain, a raktárak állványain, vagy éppen a gyártóterünkön találhatóak. Készletleltár alatt pedig ezen termékek megszámlálását értjük. Rendelkezésre álló technológiánkkal, és szolgáltatásainkkal elérheti, hogy idő- és erőforrás hatékony, objektív, és pontos leltárral állapíthassuk meg valós készletszintjét.
Teljes körű leltár
Amennyiben Önnek arra van szüksége, hogy hátradőlve, akár az otthoni karosszékből is nyomon tudja követni a cége leltári folyamatát, akkor Önnek a Teljes körű leltári megoldásunkra van szüksége.
Egy leltározási folyamathoz alapvetően az alábbi hat tényező biztosan kell:
- tapasztalt projektmenedzser
- elismert menedzsment csapat
- egzakt folyamatok
- lelkiismeretes leltározók
- strapabíró gépek
- megbízható szoftver
A a Teljes körű leltári szolgáltatása révén mind a hat alapvető erőforrást az Ön szolgálatába állítja. A projekt menedzsereink mögötti több száz sikeres leltár lebonyolítás biztosítja Önt a magas minőségű szolgáltatásról. Ezek között találunk „tizenpár” fős leltáraktól kezdődően a majd 200 fős leltárakig mindenfélét.
Ahhoz, hogy segíteni tudjunk Önnek, első lépésként szükséges a lebonyolítás részleteinek személyes egyeztetése. Ezt követően elkészítjük Önnek a leltár előkészületének és lebonyolításának ütemtervét. Amennyiben mindketten értékteremtőnek látjuk az együttműködést szükség lesz
- a leltározandó készlet cikktörzsére (vonalkód(ok), termék megnevezés, esetlegesen darab szám, speciális jelölések stb.),
- kijelölt kontakt személyre.
Tevékenységünket követően már a valós készletadatokkal folytathatja üzleti tevékenységét.
Testreszabott leltár
Testreszabott leltári szolgáltatásunkat azon Megbízóinknak ajánljuk, akik az alábbi hat fő erőforrás közül egyet vagy akár többet saját maguk biztosítanának a leltár során.
Egy leltározási folyamathoz alapvetően az alábbi hat tényező biztosan kell:
- tapasztalt projektmenedzser
- elismert menedzsment csapat
- egzakt folyamatok
- lelkiismeretes leltározók
- strapabíró gépek
- megbízható szoftver
Ebben az esetben kiemelt szerepet tulajdonítunk az egyeztetéseknek és a folyamatos tájékoztatásnak, hogy a projektet, az elejétől a végéig információszimmetria jellemezhesse.
Van tapasztalatunk abban, hogy a Megbízó eszközeivel és/vagy szoftveres környezetében végezzük a leltárt, de olyanra is volt példa, hogy az Megbízó dolgozóit is bevontunk a leltár lebonyolításába. A lehetőségek tárháza áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy az erőforrások olyan kombinációját találjuk meg, amely „win-win” típusú megoldáshoz vezet.
Rendkívüli leltár
Rendkívüli leltári szolgáltatásunk esetén a Megbízó véletlenszerű időpont(ok)ban, akár alkalmazottai tudta nélkül, rendeli meg cégünktől a leltár lebonyolítását. Mi a helyszínen elvégezzük a leltárt az előre egyeztetett és jóváhagyott protokollnak megfelelően.
Ezzel a szolgáltatásunkkal elérheti, hogy alkalmazottai szigorúbb kontroll alatt legyenek, megelőzve ezzel az esetleges hanyag készletkezelést, illetve a szándékos eltulajdonítás lehetőségét.