Momentin

Készletleltár

Azon készletekről van szó, melyek az üzletek polcain, a raktárak állványain, vagy éppen a gyártóterünkön találhatóak. Készletleltár alatt pedig ezen termékek megszámlálását értjük. Rendelkezésre álló technológiánkkal, és szolgáltatásainkkal elérheti, hogy idő- és erőforrás hatékony, objektív, és pontos leltárral állapíthassuk meg valós készletszintjét.

teljes körű leltár

Teljes körű leltár

Amennyiben Önnek arra van szüksége, hogy hátradőlve, akár az otthoni karosszékből is nyomon tudja követni a cége leltári folyamatát, akkor Önnek a Teljes körű leltári megoldásunkra van szüksége.

Egy leltározási folyamathoz alapvetően az alábbi hat tényező biztosan kell:

  1. tapasztalt projektmenedzser
  2. elismert menedzsment csapat
  3. egzakt folyamatok
  4. lelkiismeretes leltározók
  5. strapabíró gépek
  6. megbízható szoftver

A a Teljes körű leltári szolgáltatása révén mind a hat alapvető erőforrást az Ön szolgálatába állítja. A projekt menedzsereink mögötti több száz sikeres leltár lebonyolítás biztosítja Önt a magas minőségű szolgáltatásról. Ezek között találunk „tizenpár” fős leltáraktól kezdődően a majd 200 fős leltárakig mindenfélét.

Ahhoz, hogy segíteni tudjunk Önnek, első lépésként szükséges a lebonyolítás részleteinek személyes egyeztetése. Ezt követően elkészítjük Önnek a leltár előkészületének és lebonyolításának ütemtervét. Amennyiben mindketten értékteremtőnek látjuk az együttműködést szükség lesz

  • a leltározandó készlet cikktörzsére (vonalkód(ok), termék megnevezés, esetlegesen darab szám, speciális jelölések stb.),
  • kijelölt kontakt személyre.

Tevékenységünket követően már a valós készletadatokkal folytathatja üzleti tevékenységét.

Testreszabott leltár

Testreszabott leltári szolgáltatásunkat azon Megbízóinknak ajánljuk, akik az alábbi hat fő erőforrás közül egyet vagy akár többet saját maguk biztosítanának a leltár során.

Egy leltározási folyamathoz alapvetően az alábbi hat tényező biztosan kell:

  1. tapasztalt projektmenedzser
  2. elismert menedzsment csapat
  3. egzakt folyamatok
  4. lelkiismeretes leltározók
  5. strapabíró gépek
  6. megbízható szoftver

Ebben az esetben kiemelt szerepet tulajdonítunk az egyeztetéseknek és a folyamatos tájékoztatásnak, hogy a projektet, az elejétől a végéig információszimmetria jellemezhesse.

Van tapasztalatunk abban, hogy a Megbízó eszközeivel és/vagy szoftveres környezetében végezzük a leltárt, de olyanra is volt példa, hogy az Megbízó dolgozóit is bevontunk a leltár lebonyolításába. A lehetőségek tárháza áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy az erőforrások olyan kombinációját találjuk meg, amely „win-win” típusú megoldáshoz vezet.

Rendkívüli leltár

Rendkívüli leltári szolgáltatásunk esetén a Megbízó véletlenszerű időpont(ok)ban, akár alkalmazottai tudta nélkül, rendeli meg cégünktől a leltár lebonyolítását. Mi a helyszínen elvégezzük a leltárt az előre egyeztetett és jóváhagyott protokollnak megfelelően.

Ezzel a szolgáltatásunkkal elérheti, hogy alkalmazottai szigorúbb kontroll alatt legyenek, megelőzve ezzel az esetleges hanyag készletkezelést, illetve a szándékos eltulajdonítás lehetőségét.

Kapcsolat